Skip to content

Klachtenprocedure

contact-header

Heeft u een tip of klacht? Deel deze met ons…

Onze praktijk is continu bezig om onze dienstverlening optimaal te leveren. Echter kan het gebeuren dat u niet tevreden bent met één van onze geleverde diensten. Dat willen we dan graag weten zodat we de dienst kunnen aanpassen en verbeteren. Een klacht is voor ons een tip en die vinden we van groot belang.

Sterker nog: als uw klacht gegrond is, dan zullen we onze uiterste best doen om de klacht voor u op te lossen zodat u weer met een gerust hart met uw dieren bij ons terecht kunt.

U kunt uw klacht via mail indienen. We verzoeken u dan wel uw naam, adres, postcode en woonplaats en de naam van het dier te vermelden. Uiteraard ook uw klacht en/of tips. Wij streven er naar om binnen twee weken contact met u op te nemen om met u, over de klacht te praten.

Heeft u een klacht: Dien deze dan hier in.

Wij willen u bij voorbaat bedanken voor de genomen actie.